mjao

har inget mer att skriva än, jag är klar med detta nu.

Jag behöver ingen blogg för att skriva om min ''vanliga'' vardag som inte var så vanlig.

Men kampen mot ångesten är över

jag vann

och det tackar jag alla som har stöttat mig för.


Detta blir mitt sista inlägg

Och jag ler när jag skriver att

jag är frisk nu. Tack och lov.

Iallafall, jag är inte bra på att avsluta sånt här

och jag har inte haft några läsare i huvudtaget tror jag.

Men ah..

detta är mitt sista inlägg

Charlie landevik slutar nu, och börjar om på nytt

Puss! <3



Kommentarer
Postat av: Frida

Bra att du vann i kampen mot ångest!

2011-05-29 @ 21:04:35
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0